می خندم...

ساده می گیرم...

ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی می رقصم...

نــــــــــــــــــه اینکه دلخوشـــــــــــــــــــــــم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!

مدت طولانی شکستم,زمین خوردم,

و حالا...

برای"زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ"زده ام...!

روحم بزرگ نیست!دردم عمیق است برای یک نفر یا دو نفر نیست...

من از همه دلگیرم

می خندم که جای زخـــــــــــــــــــــم ها را نبینند...


جهاندار...

باید یکچیزی بهت بگم

من کم آوردم...

به معنای حقیقیش ...


هر چندتا تو منو دوست داري من يه دونه بيشتر دوست دارم ميدوني اينجوري خوبيش اينه که

حتي اگه منو دوست نداشته باشي باز من يه دونه دوست دارم

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن

است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است



اگر کلمه دوستت دارم قيام عليه بندهاي ميان من و توست اگر کلمه دوستت دارم راضي

کننده و تسکين دهنده قلب هاست اگر کلمه دوستت دارم پايان همه جدايي هاست اگر کلمه دوستت

دارم نشانگر عشق راستين من به توست اگر کلمه دوستت دارم کليد زندان من و توست پس با تمام

وجود فرياد ميزنم دوستت دارم

*.*.*.*.*.*



مي دوني دوست يعني چي؟ د:داشتن و:اونيکه س:ستايش کردنش ت:تمومي نداره
.




راستی عشق من    بی تو میمیرم




(آه و آه و آه)


 ...آه ...




خدایا . . .

دلتنگم ...

دلتنگتم...


. . . همیشه چشم‌های مردم، غمگین‌تر از بقیه جاهایشان است

 

همیشه چشم‌های مردم، غمگین‌تر از بقیه جاهایشان است.

نـﮧ نمـﮯدآنـﮯ !

هیچکس نمـﮯ
בآند. . .

پشت این چهره ی آرام
בر دلم چـﮧ مـﮯگذرב…

نمـﮯدآنـﮯ!

کسی نمـﮯ
בآند. . .

این آرامش ِ ظاهــر و این
בل ِ نـا آرام ،

چقـ
בر خستـﮧ ام مـﮯکنـב . . .

خدای من

آدمای خوبه دنیات تموم شدن ، یا از بخت منه که همشون توی سرنوشت من جمع شدن؟؟؟!!!

آه ...