می خندم...
ساده می گیرم...
ساده می گذرم...
بلند می خندم و با هر سازی می رقصم...
نــــــــــــــــــه اینکه دلخوشـــــــــــــــــــــــم!
نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!
مدت طولانی شکستم,زمین خوردم,
و حالا...
برای"زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ"زده ام...!
روحم بزرگ نیست!دردم عمیق است برای یک نفر یا دو نفر نیست...
من از همه دلگیرم
می خندم که جای زخـــــــــــــــــــــم ها را نبینند...



گمشده...