می خندم...

ساده می گیرم...

ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی می رقصم...

نــــــــــــــــــه اینکه دلخوشـــــــــــــــــــــــم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!

مدت طولانی شکستم,زمین خوردم,

و حالا...

برای"زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ"زده ام...!

روحم بزرگ نیست!دردم عمیق است برای یک نفر یا دو نفر نیست...

من از همه دلگیرم

می خندم که جای زخـــــــــــــــــــــم ها را نبینند...