جهاندار...
باید یکچیزی بهت بگم
من کم آوردم...
به معنای حقیقیش ...
+ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم مهر ۱۳۹۲ ساعت 23:14 توسط گمشده ( زنده یاد من . . . )
|
باید یکچیزی بهت بگم
من کم آوردم...
به معنای حقیقیش ...