...

با خدا صحبت کرده ام ؛

قبل از مرگ یک روز فرصت می خواهم

نه اینکه کار نیمه تمامی باشد ؛
...


باید دوش بگیرم ، لباس بخرم ...

و موهایم را کوتاهتر کنم

...

هرچه باشد

یک عمر انتظار کشیده ام !!!

گمشده

خدایا

درد

درد

درد بی درمون

دارم

گمشده

خدایا

چقدر

عاشقی

سخته

...

سر میز شام
یادت که می افتم بغض میکنم
اشک در چشمانم حلقه میزند
هــمه متعجب نگاهم میکنند
لبخند میزنم و میگویــــــــم
چقدر داغ بود...!

گمشده

شد زندگانی

زندانی من...

خدایا...فریاد می زنم.اما بیصدا.کسی نمی شنود ،غیر از خدا.کافیست او بشنود که از غربت،پنجره ی دلم گرفته،از تنهایی یاس،از سجده ی بی انتهای صداقت و از سربلندی بی آغاز غرور،دلم گرفته.از هر چیزی که می دانی و می دانم فریاد می زنم در سکوت.ولی کسی نمی شنود.فریادهایم بی صداست ودلیلش فقط وفاست.وفا به راز غربت پنجره ای.
کاش ما انسان ها هرگز با واژه ی غم آشنا نمی شدیم.
کاش هرگز نمی دانستیم که غم از کدام دیار تاریک می آید.
راستی
غم چیست؟
آیا غم تاریکی قلب است؟
آیا سکوت دل است؟
آیا به معنی ساکت شدن از پاسخ های دل است؟
آیا بیداری است در شکسته شدن دل؟
و هزار آیای دیگر.

گمشده

خدایا

حالم خیلی بده

کمکم نمی کنی؟

اه

گمشده

بغضی

به گلویم

عجیب

چنگ میزند

خدایا
از تجربه تنهائیت برایم بگو
این روزها سر تا پا گوشم…
.

گمشده

خدایا

فقط یک سوال دارم؟

وقتی دلم

میشکنه

میگیره

میریزه

می بینی؟

http://up07.persianfun.info/img/91/7/Namayeshe%20Ehsas%202/548504_494213583935584_1801976554_n.jpg

یه تنهایــــــی یه خلــــــوت،یه سایبون یه نیمکت
می‌خوام تنهای تنها باشم دور از جمـــــــــــاعت

گمشده

فکر کنم خوب تونستی همه چیو تموم کنی و اخر این رابطه رو جمع وجور کنی وببندی
چون مثل همیشه درست وقتی بهت بیشترین نیازو داشتم بدترین رفتار ممکنه رو باهم کردی
زیاد فکر کن ولش کن
خوب تموم کردی
مرسی
فقط یکجیزی...
خیلی بدی.
خواهش میکنم دیگه هیچکسو تا این حد بازی نده
حلالم کن.