به قصد
پرواز
تجربه کردم
س
ق
و
ط
را
.
.
.


گمشده

خدا

ر

ح

م

کن

گمشده

آ

ه

.

خ

د

ا


گمشده


.

.

.

...


این روزها

میگذرند

ولی

من

از این روزها

نمیگذرم

گمشده

خدا

بهم

یه جاده

بده

به وسعت

تمام

اروزهایی

که

بهم

ندادی

.

.

.

شاید اینجوری بهت رسیدم

تا هفت اسمون...

در عرض چند ثانیه...

من لبریزم....

گمشده

خ ...

د ...

ا ...


 سخت است

که بالا بروی

ساده پائین...

قصه تلخ مرا...

سرسره ها میفهمند.


گمشده

گوش کن...


با لب خاموش


سخن می گویم...

انقدر
حرف
در دلم مانده

که در دهانم گره میخوردند

ولبهایم را به هم میدوزند

و تو خیال میکنی
مرا باتو حرفی نیست


گمشده

دلم خیلی گرفته

خونه تنهام

حوصله  ام سر شده

دوباره پا دردم

مامان بهم میگه پیرزن

خدا

ببینم


هنوزهم گاهی دلتنگ میشوم…

نه برای تو

برای کسی که فکر میکردم تویی ...


من

زمین

خوردم

ببین...


  فروغی نیست

 نوری نیست

  جام جانم گشته از اندوه لبریز

    بوی دریا...

   بوی یاس و بوی شبنم

  بوی باران میدهی در خاطر من

   این منم بی تو که شوغی در دلم نیست

 ولیکن پر...

  پر زیک حس غم انگیز

   مثل بوی فصل برگ ریز

 مثل بوی فصل پاییز(محمد حسین)

 اگه کپی کردین لطفا با اسم نویسنده این کارو کنین

گمشده

حق داری

من همیشه حقو به تو میدم

حتی وقتی بغض به راه نفسم چنگ انداخته

واقعا سخت نفس میکشم

شاید یه روز پیدام کنی

ولی من باز گم شده باشم

بهت گفتم:خسته ام

خسته...

بعد 6 سال بلاتکلیفی

بعد6 سال دوری

بعد 6 سال تنهایی

بعد 6 سال از  رفتن بهترین دوران عمر زندگیم

گفتی:خسته شدم

خسته...

اینتقدر حرفای مسخره نزن

اینقدر حرف تکراری نزن

بذار من شرایطم جور بشه وایستا...

بازم وایستا...

بیشتر از این؟!

گفتی: من کم اوردم

گفتم:تا امشب نه...

هنوز کم نیاوردم ...تا الن...

از وقتی همش عصبی زود قهر میکنی جواب نمیدی تهدید میکنی بهم میگی اندازتو بفهم...

بازم من بهت حق میدم

خسته ای


هرچه را که مینگرم صد تصویر میشود


.

.

.


نمیفهمی که لعنتـــــــــــــی!!!


دیگه حوصله خیلی چیزارو ندارم

از خیالات الکی.از فاصله.از جبر زندکی.از ناز کشیدن های الکی.از حرفهایی که فقط یه حرفه.از دروغ هایی که روشنه.از حقایق تاریک.از نبودن حرفی که منو ناراحت کنه.از حرفای قلمبه سلمبه.از طعنه.از غرورهای بی جا.از دنیای خالی مغز.از تو خیلی خوبی ها.از جاده های بی انتها.از هرچی که تا الان باهم بوده

گمشده



میگن یک دله شکسته بهتر از دو دله شکسته است

برای همینم من از امروز شروع کردم به دروغ گفتن

خوبم...ناهار خوردم...درس میخونم...

دروغ میگم





وقتی زنده ای کلامی ندارند با تو ...
امان از روزی که رفتی.
هر پنج شنبه یا جمعه
ساعت ها با سنگ سرد قبرت صحبت می کنند
گویا این مردمان با مرده ها راحت ترند تا زنده ها
گویا کلامشان را برای سنگ قبرت نگه می دارند
خوش باشید  با سنگها
ای مردم سنگ پرست