مشتی از خاک برمیدارم
شاید…
شاید این همان نیمه ی گمشده من باشه
که خدا یادش رفته خلق کنه..،!
+ نوشته شده در چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 1:4 توسط گمشده ( زنده یاد من . . . )
|
مشتی از خاک برمیدارم
شاید…
شاید این همان نیمه ی گمشده من باشه
که خدا یادش رفته خلق کنه..،!