"دلتنگی"
فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی ند ...
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 17:44 توسط گمشده ( زنده یاد من . . . )
|
"دلتنگی"
فقط یک اسم مستعار است
برای تمام حس هایی که
اسمشان را نمی دانیم
و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی ند ...