از مامانم
از بابام
از خواهرم
از برادرم
از عشقم
از خودم
از تو خداااااااااااااااااااااااااااااا
مگه مرگ یکبار نیست و شیون یکبار
از چیه این تکرار باید درس بگیرم !؟
آره خدا جونم
میدونم ،
اون تنها کسی که همه دلمو بهش دادم
خیلی تنهام گذاشته
خیلی بهم سختی داد
خیلی بهم بد گفت
خیلی حسرتها رودلم گذاشت
حسرت اینکه بعد 7/8ماه بیاد یکسره کوچولو به من/منی که زندگیمو گذاشتم واسش/ بزنه
با همه سختی و دشواری راه و مالی
اخه همیششششششه شنیدم:عاشقی بی دردسر نمیشه
حسرت یه زندگی عادی
حسرت یه لحظه ارامش
حتی حسرت یک کلمه
تحقیر شدم
تهدید شدم
توهین شنیدم
رنج به معنای واقی رو کشیدم
تنهایی کشیدم
انتظار کشیدم
ارزو به دل موندم
آه
وای خدا
خداااااااااااااااااااااا
وسط دعوای بین من و امید توی دل آشوبم پای تو رو میکشم وسط
کاش وابستم نبود
بعد7 سال رابطه بی نتیجه خسته شده باشه.
ولی خدا
یک نگاه به من بنداز.....
7 سال از بهترین روزای عمرم رفتن
میخوای با من چیکار کنی؟!دست بکار شو
تو که همه دنیا رو توی 7 روز افریدی
چرا سرنوشت منو بعد 7 سال رقم نمیزنی ؟
بهم هرچی نمیدی حداقل یک نفس بده
بغضم سنگ شده خدا
وسط راه نفسم
سخته
کمک کن
گمشده...